El projecte del nou Hotel de 5 estrelles al Port de Sant Miquel d'Eivissa és una obra que ocuparia el lloc d'un antic hotel construït en els anys 70 i situat en el mateix solar.
Aquesta proposta destaca per la clara intenció de realitzar un edifici sostenible (BREEAM), adequat al seu entorn, generant el mínim impacte paisatgístic possible i adaptant l'arquitectura a un estil clarament eivissenc: parets d’estucat blanc, sòls ceràmics, gelosies, pèrgoles de canya… tot recuperant la memòria de les tradicions constructives locals. Un altre element clarament diferenciador del projecte és la descomposició de l'edifici en diferents blocs, per a evitar una construcció densa i compacta.
D'aquesta manera, la proposta arquitectònica planteja un gran volum central en el qual es troben les diferents zones comunes, a partir del qual es posicionen a costat i costat una sèrie de mòduls independents que, dos a dos, contenen les habitacions. Gràcies a aquesta decisió, no sols aconseguim un menor impacte paisatgístic, sinó que guanyem un millor posicionament de l'edifici respecte les bogues de la parcel·la. L'hotel compta amb un total de 96 habitacions, 8 d'elles Suite Júnior i una Suite Presidencial.
L'accés principal se situa en el bloc de les zones comunes, que creuen transversalment la parcel·la, encarant els seus espais de lobby en planta baixa i el restaurant en planta primera cap a la mar. La posició de l'accés i del bloc de zones comunes aconsegueix minimitzar recorreguts, tant dels clients com del servei.
La resta de blocs, on es troben les habitacions, es disgreguen, separant-se i unint-se entre ells al llarg de la parcel·la, per unes sinuoses passarel·les, evitant d'aquesta manera la sensació de monolitisme i generant uns espais exteriors amplis que es van intercalant entre l'edificació, tenint a la mar sempre com a gran protagonista.